Aanmelden cliënt

Aanmelden cliënt
Aanmelden voor het hulpaanbod van Stichting Het Maathuis is mogelijk op basis van een indicatie vanuit WLZ-VG (1 tot en met 7), WLZ-LVG (1 tot en met 3) of vanuit WLZ-W(GGZ 1 tot en met 3) of een beschikking vanuit een gemeente (WMO/CIMOT).
Stichting Het Maathuis biedt zowel Zorg In Natura als PGB.

Hieronder staat de link naar het aanmeldingsformulier. Je kunt hier het formulier downloaden:
Aanmeldingsformulier Stichting Het Maathuis.

Wanneer je dit volledig hebt ingevuld, kun je dit digitaal (zie onderaan) of per post versturen. Het is ook mogelijk om extra bestanden met aanvullende informatie te uploaden.
Het postadres is:
Stichting Het Maathuis
Postbus 9
7640 AA Wierden


Wat gebeurt er na jouw aanmelding?
Nadat wij de aanmelding hebben ontvangen nemen wij z.s.m. contact op.
Let goed op dat je alle belangrijke informatie aan ons doorgeeft, zodat we goed kunnen kijken naar je hulpvraag.
Als jouw hulpvraag past bij ons zorgaanbod, word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. In dat gesprek kijken we samen of wij wat voor je kunnen betekenen.


Wachttijden
De wachttijden voor de diverse woonlocaties van Stichting Het Maathuis variëren per locatie. Gemiddeld genomen zijn de wachttijden voor de woonlocaties 3 tot 12 maanden.
Voor een actuele stand van de wachttijden en voor nadere informatie hierover kun je contact opnemen door te bellen met 06-55553986 of stuur een e-mailbericht naar info@hetmaathuis.nl

Voor ambulante begeleiding gelden bovenstaande wachttijden meestal niet. Daarvoor geldt een maximale wachttijd van 3 maanden.